انواع کفش چرم مردانه و زنانه
انواع کفش چرم مردانه و زنانه

قیمت ، خرید و معرفی انواع کفش چرم مردانه و زنانه

کفش چرم یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین انواع کفش است که هم برای مردان و هم برای زنان طرفداران زیادی دارد. کفش چرم علاوه بر زیبایی و شکیل بودن، دارای مزایای دیگری نظیر مقاومت، راحتی، تنفس پذیری و سلامت پا نیز هستند. کفش چرم به دلیل داشتن بافت طبیعی، با پا سازگار شده و فشار را به طور مناسب توزیع می‌کند. همچنین کفش چرم با تغییرات دمایی سازگار است و در فصول سرد و گرم حالت مناسب را حفظ می‌کند.انواع کفش چرم مردانه و زنانه بسته به شکل، سبک، رنگ، جنس و کاربرد آن‌ها متفاوت هستند. در این مقاله به برخی از این انواع کفش چرم مردانه و زنانه اشاره خواهیم کرد.

چرمین کفش

انواع کفش چرم مردانه و زنانه :

1-کفش چرم رسمی

کفش چرم رسمی یکی از پرکاربردترین و شایع‌ترین انواع کفش چرم است که هم برای مجالس و مناسبت‌های رسمی و هم برای استایل روزانه مناسب است. کفش چرم رسمی معمولا دارای طرح‌های ساده، صاف، تخت و بدون زیره پُفکی است. رنگ‌های محبوب این نوع کفش عبارتند از مشکی، قهوه‌ای، خاکستری و عسلی. جنس چرم مورد استفاده در این کفش‌ها معمولا چرم گاو، گوسفند، شتر یا بز است. در زیر برخی از این مدلها قرار داده شده اند :

2- کفش چرم اسپرت :

کفش چرم اسپورت نوع دیگری از کفش چرم است که برای فعالیت‌های ورزشی و روزانه مناسب است. کفش چرم اسپورت معمولا دارای طرح‌های رنگارنگ، جذاب، خلاقانه و مدرن است. رنگ‌های محبوب این نوع کفش عبارتند از سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد و بنفش. جنس چرم مورد استفاده در این کفش‌ها معمولا چرم گاو، گوسفند، شتر یا بز است.

کفش چرم اسپورت دارای زیره‌های نرم، لاستیکی، پُفکی و تخت است که برای راحتی و انعطاف پذیری پا طراحی شده‌اند. این کفش‌ها با طراحی بدنه خاص خود به پا و ساق پا فشار نمی‌آورند و باعث جلوگیری از خستگی و درد پا می‌شوند. کفش چرم اسپورت مناسب برای پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی، تمرینات سالنی و فعالیت‌های دیگر است.در زیر برخی از کفش های چرم اسپرت را می توانید مشاهده کنید :

3-کفش چرم مجلسی

کفش چرم مجلسی یکی از شیک‌ترین و باکلاس‌ترین انواع کفش چرم است که هم برای مردان و هم برای زنان طرفداران زیادی دارد. کفش چرم مجلسی معمولا دارای طرح‌های صاف، تخت، بدون زیره پُفکی و با جزئیات کم است. رنگ‌های محبوب این نوع کفش عبارتند از سیاه، قهوه‌ای، عسلی، زرشکی و نقره‌ای. جنس چرم مورد استفاده در این کفش‌ها معمولا چرم گاو، گوسفند، شتر یا بز است.

کفش چرم مجلسی مناسب برای استایل رسمی و نیمه رسمی است. این کفش‌ها با کت و شلوار، پیراهن، لباس مجلسی و سایر لباس‌های شیک و مناسبتی همخوانی دارند. کفش چرم مجلسی برای محیط اداره، مصاحبه شغلی، جلسات کاری و مجالس مذهبی مناسب است.در زیر برخی از از کفش های چرم مجلسی را مشاهده می کنید :

4-کفش چرم بوت و نیم بوت

کفش چرم بوت و نیم بوت نوع دیگری از کفش چرم است که برای فصل‌های سرد سال مناسب است. کفش چرم بوت و نیم بوت معمولا دارای ساق پا بلند یا کوتاه است که پا را از سرما و رطوبت محافظت می‌کند. رنگ‌های محبوب این نوع کفش عبارتند از مشکی، قهوه‌ای، عسلی، زرشکی و خاکستری. جنس چرم مورد استفاده در این کفش‌ها معمولا چرم گاو، گوسفند، شتر، بز یا جیر است . کفش چرم بوت و نیم بوت مناسب برای استایل رسمی، نیمه رسمی و اسپرت است. این کفش‌ها با شلوار جین، کتان، پارچه‌ای، لباس مجلسی و سایر لباس‌های زمستانی همخوانی دارند. کفش چرم بوت و نیم بوت برای محیط اداره، دانشگاه، خرید، مسافرت و مجالس خانوادگی مناسب است. در زیر برخی از این مدلها را می توانید مشاهده کنید :